1
atalaykem@gmail.com     E-mail :    Yorum tarihi : 11.04.2014 11:33:44

GÜRE HATTUŞA&SPA TESİSLERİNDE İYİ NİYET İNSANLARA GÜVEN DUYGUSUYLA DEVRE TATİL ALDIM VAADLER ÇOK İSTERSEK SATABİLECEKLERİNİ KİRAYA VEREBİLECEKLERİNİ 12 AY TESİSLERDEN İSTİFADE EDEBİLECEĞİMİZİ ANLATTILAR TABİ ALINCAYA KADAR ŞİMDİ HİÇBİRİSİNİ YERİNE GETİRMEDİKLERİ GİBİ GİRİŞ DE ÜCRETLİ OLDU KARA KARA DÜŞÜNÜYORUM BURADAN NASIL KURTULABİLİRİM YÖNETİMİN BİRAZ ONURU VARSA YARDIMCI OLSUN BENİM HAZİRAN AYLARI 14 GÜNLÜK HAKKIMI SATSIN PARAMI VERSİN UMARIM YARDIMCI OLURLAR BU SIKINTIDAN KURTULURUM

2
atalaykem@gmail.com     E-mail :    Yorum tarihi : 11.04.2014 11:33:31

GÜRE HATTUŞA&SPA TESİSLERİNDE İYİ NİYET İNSANLARA GÜVEN DUYGUSUYLA DEVRE TATİL ALDIM VAADLER ÇOK İSTERSEK SATABİLECEKLERİNİ KİRAYA VEREBİLECEKLERİNİ 12 AY TESİSLERDEN İSTİFADE EDEBİLECEĞİMİZİ ANLATTILAR TABİ ALINCAYA KADAR ŞİMDİ HİÇBİRİSİNİ YERİNE GETİRMEDİKLERİ GİBİ GİRİŞ DE ÜCRETLİ OLDU KARA KARA DÜŞÜNÜYORUM BURADAN NASIL KURTULABİLİRİM YÖNETİMİN BİRAZ ONURU VARSA YARDIMCI OLSUN BENİM HAZİRAN AYLARI 14 GÜNLÜK HAKKIMI SATSIN PARAMI VERSİN UMARIM YARDIMCI OLURLAR BU SIKINTIDAN KURTULURUM

3
mehmet ali çırak     E-mail :    Yorum tarihi : 14.02.2014 19:38:05

Merhaba ; ben tesis hatta imkan ne kadar iyi olursa olsun oldu bittiye getirerek yapılan pazarlama ve pazarlamacılardan her zaman nefret ettim.hattuşa da bunun bir örneği.Konya Rixos oteldeki toplantı ve tanıtım sonrası 15 masadan sadece biz almadan çıktık sanırım. Yapılan tanıtım değil resmen insanları yor ve sat.Sakın almayın.

4
burcin durm     E-mail :    Yorum tarihi : 20.01.2014 16:50:57

merhabalar bizde balıkesir manyas kuran grup tarafından dolandırıldık.şimdi sls grup olarak devam ediyorlar. ödememiz bitti. teslim tarihi geçti fakat hala haber yok. ne yapmamız gerek acaba

5
ismail çağır     E-mail :lubimimine@outlook.com    Yorum tarihi : 28.12.2013 21:18:28

ben böyle sahtekarlık görmedim sene 12 /06/2012 tarihinde masum bir insan olarak gittim bana okadar vaatler verdilerki yok şöyle yapacagız yok böyle yapacagız diyerek tm eyvallah dedık ve aldık 13.500 tl ye aradan fazla zaman geçmedi 20/04/2013 te borcumu bitirdim ve beni oyalamaya başladılar bir ay iki ay dedıler tm dedık aradan tam bir sene geçti hala daha tapu verecekler vermedikleri gibi kendilerine birde üste çıkıyolar kandırdıkları yetmezmiş gibi sizi elimden geldigi kadar sikayet edecegim bildigim yere .yalancılar

6
seda odabasi     E-mail :sodabasi1@hotmail.com    Yorum tarihi : 02.12.2013 12:54:19

HATTUSA TESISLERI OMRIMDE GORDUGUM EN MUKEMMEL TESIS.TURKIYE DEKI GOZUNUZE BEYNINIZE RUHUNUZA VUCUDUNUZA SIHHAT VERECEK INSANI DOGAYA KIYMET VEREN MUHTESSEM BIR YER SULARININ NE KADAR FAYDALI OLDUGUNU 1 HAFTA KALAN HEMEN ANLAR BENIM HIC BIR YAKINLIGIM YOK BEN DE TANITIM LA ALDIM EGER HUZURLU BIR ORTAM KAZ DAGLARININ HAVASI SESSIZ TEMIZ BEN TESEKKUR EDIYORUM ALLAH ISLERINI RAST GETIRSIN SEZARI OLDUR HAKKINI VERIN DERIM I

7
harun özgür     E-mail :    Yorum tarihi : 03.11.2013 10:59:09

selamlar aynı şekılde benım aılemı kandırdılar yazılanları okudum hep aynı sekılde kandırmıslar.benım tavsıyem yenı tuketıcı hakları cıkıyor o lagnet yerden alıpta pişman olanlar kandırıldıgını hıssedenler bırlesıp aynı anda şikayette bulunalım hep beraber olursa devletımız bıze hakkımızı verecektır.

8
adem aytekin     E-mail :    Yorum tarihi : 28.09.2013 14:06:27

bizde hattuşadan devre tatil aldık ancak herşey yalan çıktı aldığımızın ertesi günü iptal için telefon açtım peki gelin halledelim dediler ve oraya gittiğimizde böyle bir şey mümkün değil telefonlarımız dinleniyor orda öyle konuşmam gerekti dedi bu sahtekarları allaha havale ediyorum yaptıkları yanlarına kalmayacak ve haklı mücadelemizide devam ettiriyoruz kimse aldanıp kesinlikle bir şey almasın

9
Yunus T.     E-mail :    Yorum tarihi : 11.09.2013 10:40:18

Biz mağdurlara yapmış olduğunuz destek için teşekkür ederim. Ancak, mağdurlara hukuki bilgi vererek de yardımcı olursanız (sözleşmenin feshi konusunda) çok daha iyi olur. Teşekkürler

10
ayla sarman     E-mail :    Yorum tarihi : 05.09.2013 19:42:47

kesinlikle katılıyorum. biz de böyle bir hata yaptık. tesisi olmadığı gibi tanıttılar tabi cazip bir şekilde ancak durum hiç de öyle değilmiş. imzayı attıktan sonra anladık. hiç kimse memnun değil, kimse hata yapmasın

11
Miraç Tomurcuk     E-mail :    Yorum tarihi : 13.08.2013 03:52:49

Ankaranın ayaşında yapılan HİTİT AYAŞ TERMAL SAĞLIK MERKEZİ mağdurlarından biride benim ama noter aracılığı ile sözleşmeyi fesih edip tüketici korunması ve piyasa gözetim genel müdürlüğüne verdiğim suç duyurusu sayesinde benim gibi bir çok mağdur paralarını ve senetlerini almıştır.Vekalet verenlerin işi çok zor ama tüketici mahkemeleri bunları ücretsiz bir şekilde sonuca ulaştırıyor KAMPANYALI SATIŞLARDA MALI KULLANMADIĞINIZ TAKDİRDE SEBEPSİZ İADE İPTAL HAKKINIZ VARDIR SÖZLEŞMEDEKİ CAYMA ÜCRETİ VS VS ADI ALTINDAKİ PARALARDA GEÇERLİ DEĞİLDİR BUNU ŞİRKET SAHİBİ MEHMET ALİ NEŞTER PROGRAMINDA SÖYLEMİŞTİR ARKADAŞLAR VAZGEÇMEYİN UĞRAŞAMAYIZ DİYENLER TÜKETİCİ MAHKEMELERİNE VEYA TÜKETİCİ HAKEM HEYETLERİNE BAŞVURSUN... https://www.facebook.com/HititAyasTermalSaglikMerkeziMagdurlari

12
İLYAS YİĞİT     E-mail :    Yorum tarihi : 12.08.2013 16:04:37

Aynı anlatılan olay bizim de başımıza geldi patırtıyla 1 haftalık tatil bizede satıldı krdi taraflarından çıkartılacağı söylendi ama boş verdiğim 300tl peşinatamı acıyayım yoksa halen daha senetlerimi alamadığımamı? Şu anda kendilerine dahi ulaşamıyoruz.BİR YOL GÖSTEREN YOK MU?

13
KEMAL KAYRAL     E-mail :    Yorum tarihi : 26.07.2013 17:04:13

ÜYEOLARAKMENMUNUMPARAMINKARŞILIĞINDAHİMETALIYORUMAĞIOLANKONUŞUYOHERKESİMENMUNEDEMEMESİNİ

14
mustafa bin pişman     E-mail :    Yorum tarihi : 26.07.2013 13:27:25

nereden gitiim nereden girdim o lanet yere. 2 yıl oldu her hafta ararım satın artık benim haftamı diye ama boşşş. akçayada o pis yerede yazıklar olsun. ama yüzlerce insana anlattım orayı.

15
ayşe ergeç     E-mail :    Yorum tarihi : 17.07.2013 16:24:29

bende tafsiye üzerine gittim herşey çok güzeldi bizi güzel ağarladılar tesisi gezdik hoşuma gitti bana bankadan kredi alabilirsiniz dediler hiç faizsiz ama alamadım itiraz ettim noterden itiraz dilekçesi yazdım geri iade ettim peşin olarak kartımdan 250 tl çekmişlerdi onu istedim ama vermediler vericez dediler ama benim maaşımdan heray param kesiliyor ben paramı alamk istiyorum bunun içinde ne yapmam gerekirse yapacam tur giderken 60 tl veriyoruz onlar bana borçlu oılduğu halde benden her gidişimde 60 tl yi aldılar müd şahin bey o beni enterese etmez dedi paramı ödedim zaten bana en çok ağır gelen o oldu borçlu oldukları halde benden para almaları iligililerin bu konuyla ilgilenmesini rica ediyorum

16
ERDOĞAN DAL     E-mail :erdogandal_1953@hotmail.com    Yorum tarihi : 13.07.2013 14:04:16

SAYIN İLGİLİLER.BENDE BAZI ŞİKAYETLERİNİZE KATILIYORUM.

17
dilek     E-mail :ibrahim.dilek2011@hotmail.com    Yorum tarihi : 13.07.2013 13:48:42

merhaba.. Bizde Balıkesir akçay-güre de olan hattuşa otel mağduruyuz.. 1,5 ay önce bizide tatil kazandınız diye davet ettiler gittik.. Sonra akşama kadar bir bayanı yanımızdan ayırmadılar, oteli tanıttı, gitmek istiyoruz artık dediğimiz de ise servisler akşam kalkacak diye mecburi dinletti, bizim alacak gücümüzün olmadığını, 2 bankaya da kredi ödediğimizi ve ev kiram olduğunu belirttim.. Size kredi çıkartalım, bankalara olan borcunuzu kapatalım, 1 bankaya borçlandıralım, ve düşük miktarda kredi ödeyin diye eşimin aklını çeldiler kabul ettik.. Ben ev hanımıyım, sözleşmeyi ben imzaladım eşimin üstüne ise kredi çıkartacaklardı.. 1,5 ay bekledik, sonra sürekli aramaya başladılar.. Ne zaman ödeyeyeceksin diye. Bende kredi çıkarttığınız zaman dedim. Çıkartamadığınıza göre de ev hanımı olduğum için ödeyemeyeceğimi söyledim.. Hala arıyorlar, sözleşme imzaladığımız da 250 tl peşinat istediler onu vermedim hiç para ödemedik.. Sözleşmeyi fesh etme durumum var mı? Naıl br yol izlemeliyim sizce? Yardımcı olursanız sevinirim.

18
emre karaduman     E-mail :    Yorum tarihi : 05.07.2013 18:32:01

ben bu hattuşa nın anketlerini yaptım keşke yapmaz olaydım parayı haftadan haftaya veriyorlardı sözde bugün yarın derken paralar kaldı allah bildiği yapsın hepsini

19
önder karaman     E-mail :    Yorum tarihi : 22.06.2013 12:35:12

kırmızı dönem tatil hakkım olduğu halde yılbaşına kadar yıldat ücreti ödemediğim için bu yılki tatil hakkımı yaktılar up uzun sözleşmede gizlenilen maddeler ile bizi kandırıyorlar dünya kadar para verip aldığım tatili şu anda başkaları kullanıyor verdiğim para haram zıkkım olsun

20
pınar çiftci     E-mail :    Yorum tarihi : 14.06.2013 17:55:26

Nasıl başlayacağımı bilmiyorum.Malesef bizde benzer bir oyuna geldik galiba. Satış esnasında cansu adında bir öğrenci tanıtımı ve müdürüm dedikleri Pernur İpin ile bir haftalık devre mülk aldık. Anlaşmamız 2 bin karttan 10000 peşinat olaraktı fakat sözleşmeye 10500 olarak yazılmış. İmza işlemini Dilek Uyanık isimli bayan yaptı ve o sayfada 10500 gördüğümde biz böyle anlaşmadık dedim ve bize siz parayı gönderince 500 düşeceğiz dendi. bir gaflet inanıp imzaladık. iinci gün eşim parayı gönderirken sözleşmede böyle böyle göndereceksiniz demişler eşimde fazla olanı geri göndereceklerini düşünüp göndermiş. daha sonra ben pernur ipin ile iletişime geçtim böyle demediniz diye halledecem dedi.eşiniz göndermeyecekti muhasebeye girince çıkışı mümkün olmaz dedi.ben üstelediğimde bana seçenekler sundu bu seneki devre mülk aidatına sayalım yemek ücretinizize sayalım vs ben ısrarıma rağmen lütfen bizde ceza alırız gibi konuşmayla ikna etti. hadi madem bu seneki aidata ve yemek ücretine sayılsın dedim. dekont gönderileceği söylendi fakat gönderilmedi. heralde halledilmiştir diyerek tekrar aramadım. mart ayında almış olduğum bu devre mülkü 14 hazranda kullanmaya başlayacağımızı umuyorduk malesef olmadı. bir hafta önce aradık herhangi bir sorun varmı gelişte diye derken bize yer olmadığı söylendi ve hatta hallettik sandığımız dönem ödemesinin olmadığı söylendi. Satışta muhatap olduğum Pernur ipin telefonuna defalarca aramama rağmen hiç açmıyor.Satış müdürü Cemal bey adında biri irtibata geçti.Pernur ipin ile sözleşmeler bittiğini ilişikleri kalmadığını fakat bizi mağdur etmeyeceğini söyledi 500 tl yi sene yeki ödemeye sayacağını söyledi bakalım yarın oraya gidecez gerçekten halledeceklermi yoksa hakikakaten dolandırıcılar mı anlayacağız...sonucu yine yazacağım buraya..

21
hasan durmaz     E-mail :    Yorum tarihi : 29.05.2013 16:11:28

acaba devlet yetkilileri budurumdan habersiz olmamaları imkansız.neden müdahele edip bu insanları yem olarajk kullanılmaktan kurtarmıyorlar

22
kmnkpvuk     E-mail :mhinhsfrbx@shpjsa.com    Yorum tarihi : 02.05.2013 19:58:35

sqzxebmujopmvlhb{fuftj, [url=http://www.bzunnouyjb.com]trtendznpq[/url]

23
Nezahat Kaya     E-mail :inis    Yorum tarihi : 21.04.2013 19:38:01

Yapılan bütün yorumlara katılmamak mümkün değil.Artık insanımızı dolandırmanın yeni bir metodu bu yapılanlar.Bizde mağduruz eşimle zoraki devremülk sattılar...Noterden feshettirdik ama sözleşme hala onlarda,gerekirse tv programlarında belgelerle hakkımızı arayacagım.yeter artık hala aynı şekilde dolandırıcılıga devam ediyorlar.Birileri bunlara DUR desin artık.

24
Sadettin Bektaş     E-mail :sbektas61@gmail.com    Yorum tarihi : 20.04.2013 13:09:45

Eşimde aynı olaylara muhatap oldu.Ayvalık ta Kipa da stand kurup gezi için bedeva"TUR"düzenliyoruz diyerek davet ettiler.(Sadece orada değil,Şehirde her yerde "Turizm okulu öğrencilerini kiralayıp insanların önünü kesip,zorla broşür veriyorlar) 30.03.2013 tarihinde gittik bizi bir personel ordusu karşıladı her birimizi bir elamanla bloke ederek,diğer arkadaşlarla ve dışarıyla (Telefon ) çeşitli taktiklerle irtibatımız kesildi.Uzun anlatmıyorum yukarıda vatandaşların aynısı uygulandi.Kısa gidiyorum.Tam iş bitti gideceğiz derken çay ikramı gerekçesiyle kendimizi birden gürültülü ve sinir bozucu bir barakada bulduk diğer arkadaşlar ve bir çok kalabalık insan tek tek masalara oturtulmuşlardı.(İkna Masaları) koyu bir sohbete daldık. Hiç niyetimde yokken ödeme gücümüzü yoklayarak cazip taksitler sundular.4.5 saat geçmişti artık yorgunluk son safhadaydı.Elamanların biri gidiyor,biri geliyordu (Bu arada, elamanlar pirim alacaklarından ne kadar çok peşinat gösterilirse o kadar pirim alacaklar Kredi kartından çekelim sonra iade ederiz dediler.Bu da peşin para sızdırmak için başka bir taktik.Karttan 6.000Tl. çekildi) son elaman elinde bir sürü evraklarla geldi biyerleri imzalamamı söyledi.70 yaşına gidiyorum, yorgunluk son safhadaydı.akşama kadar beklettiler. gece eve gelince gördüm ki 6.000Tl.yi peşine yine 12.000.Tl.lik senet alarak tamamına peşinata saydılar.Kandırıldığımı anlayınca hemen telefona sarıldım,ancak O gün Cumartesi tatil pazar tatil (Zaten bilinçli tatile getiriliyor ki,irtibat sağlanmasın.Notlarında Cuma,Cumartesi Pazar Randevu yok,sair günlerde de randevusuz görüş yok.)Sonraki ilk iş günü cayma hakkımı kullanarak noterden ihtarname çektim ve görüşmeye gittim.Söyledikleri "Tesiste" imzaladın cayamazsın.Ben de sizden mal almadım hizmet vermediniz 3.şahıslara risk altına sokacak,nakliye vs. hiçbir işlem yapmadan anında vaz geçiyorum Cayma ile ilgli kanun maddesini kendinize göre yorumluyorsunuz,(Kanunun 6.Maddesinin birinci paragrafı Tüketicinin cayma hakkı her ne şekilde olursa olsun bakidir. ikinci paragraf ise, sağlayıcıyı "Malsahibi" nden söz ederek, 10 günlük cayma sürecinde nakit alamaz belge alamazsın ancak tesiste imzalanırsa alabilirsin ama Tüketicinin cayma hakını engellemez yorumudur.) Şimdi mahkemeye verdim.Ciddi Müesseseler bu tip kandırıcı taktikler uygulamaz. İnsanları götürdün, toplu halde bilgilendirirsin, insanlar istişare ederler,telefon ederler bilgilenirler gönül rızası ile karar verirler.(Borçlar Kanunu 21.madde) böyle taktiklerle insanlar sıkıştırılmaz,yorarak netiçe alınmaz.yazıktır günahtır.Ne demek cayamazsın fırsat elde ettim yapamazsın.Varmı byle metozorilik.

25
aile     E-mail :    Yorum tarihi : 06.04.2013 17:55:25

hattusadan 3 günlük hediye tatil kazandığımız ancak tanıtıma katılma şartı olduğunu söylediler gittik tanıtım sonunda bize verilen hediye tatil formunu kaşalemeden gönderdiler sonra öğrendikki hiçbir hükmü yokmuş

26
Zafer Kılıç Editör     E-mail :    Yorum tarihi : 06.04.2013 14:44:40

Kendinize bir avukat tutun yada danışın. Ancak yapılacak öncelikli işiniz Yasal Süre İçerisinde cayma hakkınızı kullanmak istediğiniz bir dilekçeyi taahhütlü olarak firmaya yollayın. Daha sonra TÜRKEDİCİYİ KORUMA MÜDÜRLÜĞÜNE gidin ve durumu bildirin. Tükediciyi Koruma Müdürlükleri İl Sınırları içerisinde Valilik İlçe sınırları içerisinde Kaymakamlık binasında olur...

27
ertan başaran     E-mail :basaranertan@hotmail.com    Yorum tarihi : 06.04.2013 00:14:56

bende dolandırılanlardan biriyim ve neyapacağımı bilmiyorum bana ne yapmam gektiği hakkında bilgi varabilirseniz sevinirim kaptırdığım 17000liramı alabilmek için hertürlü davayı açmaya hazırım saygılar

28
ugur özçelik     E-mail :    Yorum tarihi : 06.03.2013 15:15:58

bana da bu hafta sonu forum Bornova kipada aynı anket yapıldı bugünde aradılar gezi kazandınız diye bende rezervasyon yaptırdım ama allaha şükür ki nedir ne değildir diye internetten araştırınca bu sayfayı buldum allahın sevdiği kuluymuşum :) haberi yapanlara teşekkürler dolandırılmaktan kurtuldum :))

29
smeyra d     E-mail :    Yorum tarihi : 10.02.2013 15:34:22

aynı olay bizimde başımızda bi sonuç alabilen varmı para iadesi veya fesihname ile ilgili

30
tolga çelik     E-mail :    Yorum tarihi : 19.01.2013 01:33:36

öncelikle madur insanların sesini duyurduğunuz için sizlere teşekkür ederim arkadaşların yazdığı gibi aynı hataya bizde düşdük gürültülü bir ortamda insanı bunaltıcı bir şatış baskısı altına alıyorlarki alayımda kurtulayım diyorsun ama sözleşmede yazanla anlatılanlar çok farklı cayma hakkımızı kulandık noter aracılığı ile bakalım sonuç ne olucak böyle bir hatayı nasıl yaptım hala kendime inanamıyoruk yuu olsun bana kandım bu pisliklere.

31
gamze ek     E-mail :gmz.ek@hotmail.com    Yorum tarihi : 12.01.2013 15:09:52

ben zaten o gün bize yapılan ısrarlara rağmen bu işte bir iş olduğunu anlamıştım. bukadar uygun fiyata bu işin olmayacağını bizden her halt için para talep edeceklerini biliyordum oyumu da hayırdan yana kullandım nitekim ailem ısrarlara dayanamadı ve zorla imzaladı. sözleşmeyi okumanıza bile izin vermiyorlar. 10 gün içinde zaten sizden hiçbir şekilde para talep edemeyecekleri ve sizi borçlandıramayacakları sözleşmede yazıyor ancak okuyamıyorsunuz. o yüzden çalışanlar sözleşmelerine aykırı hareket ediyorlar. bu da ayrıca bir suçtur. 10 günlük cayma hakkınızı bile kullandırtmayacaklar ki kullandırtmıyorlarmış gördüğüm kadarıyla onun için bile bir sürü istek bir sürü para talebi. doğan gurubunda yamuk olmaz deyip duruyorlar. doğan gurubuyla alakası yok. başka isim haklarından yararlanarak güvenilirliği sağlıyorlar.bu da ayrı bir suç. mehmet ali doğan hakkında araştırma yaptım. düzgün bir adama benziyor ama şirketinde yada tesisinde kimleri ne koşullarda çalışrdığına hiç mi denetlemiyor bu adam. bu işin ucunu bırakmayacağız.eğer cayma hakkımızı kullanmamıza en gel olunursa tüketici haklarından tutun da bakanlığa hatta m.ali aydına kadar ulaşırım. bu imkanım var. karşınızdaki insanları cahil ve salak yerine koyamazsınız. tazminat davası bile açılabilir bu durumda. kişilik haklarına saygısızlıktan. insanları dolandırıyorlar resmen. bir de bana iş teklif ettiler. lanet olsun böyle iş. sahtekarlık iş olmuş bu devride.

32
gamze ek     E-mail :    Yorum tarihi : 12.01.2013 15:08:18

bize de bir şekilde kandırıp imza attırıp devre tatil sattılar. ama 10 gün içinde cayma hakkımızı kullanmak istiyoruz. bunu söylememize rağmen ısrarlar devam ediyor. sözleşmede yazanlarla söyledikleri tutmuyor. sözleşmelerine akırı davranıyorlar. sizi baskı altında bırakarak kişilik haklarına saygı göstermiyorlar. bu adamlar kim. m. ali doğan kim. tbmm jeotermal kaynak temsilcisiymiş güya. bunun önüne geçilemezmi. bir sürü madur var. biz tüketici haklarına da başvuracağız. bir sonuç alabilirmiyiz.

33
m.niyazi inceoğlan     E-mail :    Yorum tarihi : 27.11.2012 09:39:43

Aynı şey benim başımada geliyordu. müdür olarak tanıtılan kişiler çok kaba ve kırıcı insanlar. tanıtım için gittiğim güne yazık.çok kötü bir gün geçirdik.yazıklar olsun.

34
bülent güleşen     E-mail :    Yorum tarihi : 07.11.2012 01:03:59

hattuşa termale üye olduğumdan beri birgün bile kullanamadım ne zaman rezervasyon yaptırmaya kalksam dolu diyorlar ben buraya 11 milyar para ödedim kiminle görüşsem o birine yönlendiriyor 2senedir devamlı sallıyorlar bunların yüzünden aile huzurum bozuldu birde kredi çekip peşin ödedim paramı iade etmedikleri takdirde sayın başbakanımız recep tayyip erdoğana kadar intilak edeceğim demekki bizlere dolu deyip başkalarına bizim hakkımızı kiraya veriyorlar diye düşünüyorum bütün yasal hakkımı kullanacağım

35
SMMM.Cemal Albayrak     E-mail :    Yorum tarihi : 18.09.2012 23:59:55

yazdıklarımı anlamadan cevap yazıyorsun arkadaşım. Sahibinden com da alanlar-satanlar var yani devre tatil hakkını.. Kiralayanlarda var burada sanki aleyhte atma yarışması düzenlenmiş. Ben tanımam bilmem aldım. Ömür boyu da inşaallah ailemle faydalanacaağım. burada ilerleyen zamanlarda da yazmaya devam edeceğim faydalandıkça. Benim şikayetim YOK YOK YOK Anlaşıldımı. Cevap; Değerli Okurumuz burada kimseyi karalama kampanyası düzenlenmez. Burası serbest kürsüdür ve insanlar yorumlarını yapar kimse çamur at izi kalsın derdinde değil. Burası özellikle caymaya kalkan insanların verdikleri peşinatı geri ödemede sıkıntı çektiren bir tarzla çalışıyor şikayetler bu yönde...

36
cemalettin albayrak     E-mail :    Yorum tarihi : 18.09.2012 23:35:32

Arkadaşlar İzmirden ailemle gittim bende. ve serbest irademle 33. haftayı satın aldım. bir kere hem deniz--hem havuz--hem kaplıca--üstelik kaz dağları eteğinde oksijeni doğası bir başka değerli. RCI üyesi oluyorsun yurt dışında faydalanma hakkın var.Bu kadar İSYANLAR neden. Aklı olan parası imkanı olmayan almasın.. Ben mali müşavirim elbette pazarlama tekniği biraz sıkıcı ve ısrarcı ama sistem bu. Kanun dışı olsa izin verirlermi sanıyorsunuz. Alanlara hayırlı olsun. Alamayanlarda atıp tutmasın lütfen.. Girin sahibinden com a satan alan bir sürü insan var orada damı zorlama vs var yani ??? Cevap: Ne Satması yahu burası kiralama sistemi neyi satıyorsun. Kimin adamısın neyi temsil ediyorsun...

37
Mustafa Yücel     E-mail :    Yorum tarihi : 07.09.2012 16:50:30

Bir ülkede serefsizler bey efendi sifatinda gezebiliyorsa o olkenin yönetiminde bir sorun var demektir... Bukadar insan magdur duruma düsmüs sikayetleri sagir sultan duymus amma ne hikmetse hükümet idareci yönetici sifatinda olan hic kimseler duymamis vah vah demekki basta büyük yeyin serefsizler yeyiinn..

38
seyhan yoltay     E-mail :    Yorum tarihi : 03.09.2012 10:51:27

iptal iade işlemini gerçekleşitrdik üstelik noterden ihbarnemeyle,elimizdeki sözleşmeyi de gönderdik ,üzerinden 20 gün geçmesine rağmen hala paramıız iade edilmedi..hergün farklı bir bahane ve küstahça üslüpla atlatıyorlar ...ama gazetelerde bu durumu afişe edecem bunun içnde para harcıyacağım yeterki bir daha insanları böyle atlatmaya kandırmaya çalışmasınlar ..sadece satış ypaarken ilgili olan personelleri iptal edenler için farklı davranıyorlar ...sizleri kınıyorum yazıklar olsun.

39
Cumali Kafdagli     E-mail :cumali9@yahoo.de    Yorum tarihi : 13.08.2012 22:53:33

Ben bugün sahilde gezinirken cakallarin av pesine dolastiklarini gördüm ve biraz uzakta bekledim tanitim alan tüm vatandaslari uyardim sizlerde arkadaslar lütfen hattusa tuzagina düsecek olan vatandaslari uyarin.. Ben burdan bu duruma göz yuman ve onlara böyle bir ortam yaratan tüm yetkilileri kiniyor ve DiYOERUMKi savas basladi yerli yabanci tüm paylasim sitelerinde bu konuyu paylasacagim tüm yetkililere mail yollayacagim sizlerde lütfen savasin dürüstler alcaklardan cok daha yüreklidir bunu onlara ispatlayalim..

40
bayel     E-mail :    Yorum tarihi : 11.08.2012 11:52:09

tatil için güreyi tercih etmiştim ama bu hatuşşaşcılar tatilimi mahvettiller. 500 TL alacağım var alamıyorum. böyle üç kağıtçılara para kaptırdığıma mı yoksa bu şer..sizlere nasıl inandığıma mı yanayım..istanbuldan selamlar.

41
güler gül     E-mail :    Yorum tarihi : 04.08.2012 00:55:47

bizde aldadıltıgımız anladık ama odemış olduk satlıga cıkardık ne kadar gecerlı bılmıyoruz işleri bıtınce azarlanıyoruz herkes şıkayetcı

42
gülizar yazar     E-mail :    Yorum tarihi : 26.07.2012 14:00:44

Aynen bizde oruç öncesi Akçayda tatil yaparken tuzaga düştük uzatmıycam arkadaşların anlattıgı gbi kafamızın etini yediler ömrümüzden ömür yediler Allah belalarını versin eşimin tansiyonu tavan yaptı bzi brakmıyolar heryere güvenlikçi dikmişler.çantalarımızı aldılar cep telimizi kapattırdılar çok sesli müzik kamuflaş yapıyolar.azarlıyolar ben resmen esir kampına düştük sandım.yani ailecek ordayız kesseler kimsenin haberi yok herkez bzi tatilde sanıyor.vurguncular sayın başbakanımıza sesleniyorum.yolsuzluklara dur demek sizin marifetiniz bu konuyada acil el atın yazık bu insanlara yazık.saygılarımla....

43
sinan aslan     E-mail :    Yorum tarihi : 23.07.2012 20:35:05

bu hattuşa tam bir dolandırıcı şebekesi ama bu şebekenin içinde onlardan sus payı alan belediyelerden tutunda aklınıza ne gelirse bizde bu tuzağa düşürmek üzereydiler yıllarca pazarlamacılık yapan ben dahi neredeyse kanıyordum resmen psikolojik şiddet yaşatıyorlar öğrenciyim bize yardımınız olur gelirseniz diyerek kandırıyorlar sonra 5 saat sizi dolandırmak için baskı yapıyorlar bunlara çanak tutanında bunlarında allah belalarını versin diyorum...

44
e.m     E-mail :    Yorum tarihi : 04.07.2012 01:31:37

bunlar ünivesite öğrencilerini salmışlar dışarı sırtlanlar gibi milletin üzerine yolunu kesiyolar önüne atlıyolar abi puan alıcaz öğrenciyiz idare edin diyolar sizi misafir edelim yok öyle yok böyle deyip telefon no sunu alıyolar ertesigün aman gelin diye 10 defa arıyolar 5yıldızlı otel misafiredelim diye gidiyosun artık aramasınlar rahatsız etmesinler diye aman allahım sakın gitmeyin biz gittik salakça bi satış tekniği ile kağıtlara yok yazı yazıyolar yok bugun şifreymişte süprizmişte yok müdürünü çağıracakmışta 2saat insanları rehin alıyolar vallahi sinirden tatilimin bir günü kayıp oldu sakın gitmeyin birde hattuşada busatınalma tekniği saçma sizi heryerde anlatıyorum ve analtıcamda böyle birşey yok firmaya daha çok zarar veriyosunuz inşallah bi yetkili okurda sizi kovar

45
mine çalışkan     E-mail :mavimelek20111@hotmail.com    Yorum tarihi : 03.07.2012 11:46:12

sayın altınoluk gazetesi yazarı mail adresimi eksik yazmışım çok özür dilerim doğrusunu yazıyorum size bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim saygılar

46
mine çalışkan     E-mail :mavimelek@hotmail.com    Yorum tarihi : 02.07.2012 22:58:36

saygı değer üyeler aynı hataya bizde düşütük ve şuan perşembe günü satın aldık ve 900 tl kapora verdik ertesi gün kalan bakiyeyi iki aylık senet yaptık fakat bize peşin ödediğimiz taktirde güzel bir indirim yapacKLARINI SÖYLEDİLEler ve biz ogün eve döndüğümüzde yanii küçükkuyu daaki yazlığımıza sözleşmeyi okuduğumuzda sözleşme maddelerinin hemen hemen hepsi kendi çıkarları doğrusunda idi ve biz ertesi gün tekrar gittiğimizde biz vazgeçmek için gittiğimizde bizi tekrar yalanlarla kandırdılarr ve biz kalan bakiyeyi nakit olarak yatırdıkk ama eve dönünce yine onlarca soru kafamızda ve eşimle karar verdik fes edicezz ve bugün yani2 temmuz 2012 tarihinde bugün pazartesii izindeler diyee söylediler gerçekten tesiste temizlikçilerde başka kimse yoktu yarın gidicez ve umarım düşündüğümüz gibi olsun yoksa altınoluk sadece duymaz istanbuk izmir ankara hepsi duyacak ve gerçek söylüyorumm inannın eğer farklı bir yaklaşım olursa diğer arkadaşların anlattığı gibi olursa şayet kardeşim ünlü bir televizyon kanalında üst düzey yönetici kedileri düşünsünler gelişmeleri size mutlaka yazıcam böyle bir durumda birlik olmamız şart en azından bizden sonra insanlarımızın gözü açılır umarım biz yaptık onlar kesinlikle ama kesinlikle yapmasınlar saygılar dilerim bizim yanımızda olduğunuz için

47
aslı demir     E-mail :banu_nehir@hotmail.com    Yorum tarihi : 28.06.2012 16:30:23

bunlar dolandıcı inanmayın bûtün söylenenler oyundan başka bisey değil.

48
aslı taçbaş     E-mail :banu_nehir@hotmail.com    Yorum tarihi : 28.06.2012 16:23:20

bizde ayvalık sahilinde dolaşırken yanımıza yaklaşan e.. isminde genç bize anket doltdurttu bizde cevap verdik ama biz kazanırız diye havalara uçtuk sonra eve geldik . sonra içimize bi şüphe uyandı internete hattuşa hotel dolandırıcımı diye yazdım ve sonra bu yorumları okudum anladımki bunlar dolandırıcı zorla aklını çelip devre mülk satmaya çalıştıklarını öğrendim . ve ertesi gün bi kız telefondan aradı tatil kazandıgımızı söyldi yrın yine araycklr ama gtmycz

49
abdulah kurt     E-mail :abdkurt1946@hotmail.com    Yorum tarihi : 15.06.2012 22:10:33

KÜÇÜK kuyu limanında gezerken bir genç bana kablıcaların faydalı mı olduğunu sordu anket yapıyor sandım sorularını cevabladım ayrıldık 2 saat sonra telofonuma çağrı geldi açtım ayşe isminde tantan bir bayan bani eşimle hattuşa termal otele davetli olduğumu eşimle saat üç buçukta küçkkuyu dan alacaklarını söylediler eşimin yanımda olmdığını söyleyib erkek akadaşımla gelebilirmiyi dediğimde evet dediler 9 .6 20012 tarhinde arkadaşımla gittik toplantı salonuna aldılar çok nazik davrnıyorlardı görüntülü oteli tanıtım filimi izlettiler salon çok kalabalıktı 100 lerce insanlar ailesiyle gelmişti.filim tanıtımından sonra arkadaşımla bana 2 tane bayan rehber verdiler önce rehberlerle beraber yemeğe götördüler ymekte merçimek çorba cacık ve makrna yanıda bir şiş kadar haşlanmış kuşbaşı tavuk verildi yemekten sonra oteli gezdirdiler hakikaten tüks bir oteldi bu otel gürede yanındada inştı bitmemiş ekleri vardı gziden sonra reberimiz bizleri büyk bir salona aldı 150 mtkare vardı tahminen masalar sandelyar konmu içerde her masada 3 veya dört kiş oturmuş rehberleri otel hakında izahatlarda bulunu yor türkiye içnde 100 lerce bağlantlarının olduğunu yurt dışındada 100 lerce bağlantılarının olduğunu anlatıyıorlar bizim rehberler de bu tür şeyler anlatıb ikna edmeye uğraş veriyorlardı bize sonra arkadaşı mla bizleri ayrı masalara aldılar telofon görüşmes yapamıyacağımızı bildirdiler arkadaşımla benim aramda 8 veya 9 masa vardı ben herşy çok güzel ama beni bütcem müsait değil dedilce ben ikna etmeye çalışı yordu rehberim ben 66 yaşında bir emrkliyi 900 yüz lira maaım var ben bununla byrda tatil yapamam de dikce beni ikna etmek için çok dil döküyordu rehberime sordu kız sen ban maliyetin söyle par konusuna hic cevab veremiyordu satış müdürü olduğunu söyliyen sultan ince hanım geldi sözleşme ekinde okumaya başladı salondaki gürültüden bişey anlamıyordum kızım dedi sen bana bunun maliyetini söyle dedim bana indirim yapa yapa 12500.tl indird ve ayda 300 .tl taksit. yaparız dedi sende bi defa 235 avro odiyerek 1 hafta ailecek tatil yapacağımı veya aynı parayl yurt dışında yapabileceğimi söyledi sözleşmenin tam anlamıyl okuduğunu anlattığını sandım inandım ve imzalamak için sayfaları imzaladım hata ettiğimi akşam odama geli sözleşmey okuduğumda anladım kibarca aldatılmımıydı dolandırılmışmıydım teofonla görüştürmüyo bizler cahi insanlarız bilmediğimiz birşeyi sormak istesek telofon görüşmesi yasak diyorla zaten salon çok kalabalık kulağım ağır duyuyor diyeceksinizki okumadan neden imzaladın sözleşme metnini elerinde tutyodu satış müdürü aslında binüshasında bana verib takib edmem gerkirdi saflığım danmı yoksa iyi niyetimden faydalandı işine geldiği yer okud kabul etmiyeceğim maddeleri atlamış ben tamamını okuduğunu sandığım içn imzaladım yanıdığımı bütcemi bunu karşılayamacağım anlayın ca 11.6. 2012 tarihnde yan 48 saat sonra balıkesir. edremit ilçesindeki 3.cü noterden ödeme koşulunda zorlanacağım belirterek 111258 numarlı sözleşmemin fes edilmesini tarafınızı bildirir peşinat olarakta 500.00.beşyüz tl altınoluk yapıkıredi bankasındaki hesabıma aktarılmasına. düzenlenen senetlerin ve akitlerin geri iade edilmesini ihbaren bidiriri bankaşla bana yaşımın 65 üzeri olduğu için kıredi vemek istemiyror. devletin ticaret bakanlığının böyle şirketleri düzenlediği sözleşmeleri nasıl onaylıyor hakını böyle oldu biti ved sözleşmelerde kabul edilmiyecek madelerin bulunmasını tükedici leri koruyan müdürlükleri güçlü kılacak kanunlarla donatılmasını devletten istiyorum kim kaptı yanına kar kalmasın ben işci emeklisiyi bende caydığım için 2000 ikibn tel. masraf isteniyor ihalye girb kaznıb vaz geçmedim mal alıb evime götürmedim yemeklerini yedim 3 saatta elamanlarıyla pazarlık yaptık 3..5 sayfada parşümenleri harcandı bunun bedli 2000 tel. mi olacak bu kibarca tasarlanmış pılanlanmış tuzağa kim düşerse soylsun anlamında bir poreje derim başbakanımızın ve ilgili bakanlıkların dikkattini çekerim saygılarımla (OĞLUM.DİYARBAKIRDA UZ ÇAVUŞ BU.MAŞINI ALDI VE TELOFON ETTİ BABA SÖZLEŞMENİ OKUDU KURTULUŞUN YOK DİYO BEDE ADRESİMİ ALIB PAZARERTS YANİ 18,,6,2012 TARİHİNDE 1500 TL GÖNDERECEK BEDE BU PARAYI YUARDA ADI GECN HATTUŞA SAĞLIK TERMAL TURİZİM İNŞ SAN VE TİC AŞ. GÜRE ASTYRA TERMAL RESORT DEVRE TATİL ÜNİTELERİŞ KABLICLAR GÜRE EDREMİT BALIKESİR BU ŞİRKETE ODİCEM DUYGU SÖMÜRÜSÜ YAPMIYORUM AMMA NASIL KANDIRILIYORUZ BUNLARA KİM GÖZ YUMUYOR BENİM GÜCÜM YETMZ BU İNSANLARNAN UĞRAŞMAYA ALLAHA HAVELE EDİYOM,.

50
mükerrem faruk     E-mail :    Yorum tarihi : 11.06.2012 17:40:21

BEN BURADAN BU YAZIYI YAZAN ARKADAŞA SESLENİYORUM CESARETİNDEN DOLAYI TEBRİK EDERİM.BUNLAR TAM BİR ÇETE GİBİ ÇALIŞIYORLAR.BENCE BU OLAYIN ÜZERİNE YİNE DÜŞŞEN İYİ OLUR.GÜRE BELEDİYESİYLE BU FİRMA ARASINDA İĞRENÇ İLİŞKİLER VAR OLDUĞUNA İNANIYORUM VE HATTA EMİNİM.DEDİĞİNİZ GİBİ ÜÇ OTUZ PARAYA KENDİLERİNİ VE GÜREYİ SATANLAR VAR.ARAŞTIRMALARIMA GÖRE BU FİRMANIN ALTINDA DAHA 3-4 TANE DEĞİŞİK ŞİRKET VARMIŞ BİRİNİ KAPATIP BİRİNİ AÇIYORLAR VE BİR DAİREYİ 10-20 KİŞİYE SATIYORLAR DAHA NİCE PİSLİK BENCE DERHAL ÜZERİNE GİDİLMESİ GEREK YOKSA BUNLAR KÖRFEZİMİZİ ÇOK KÖTÜ DURUM İÇERİSİNE DÜŞÜRÜYOR ANKARA DA DOĞAN LEOTERMAL DENEN BATIK ŞİRKETTE BUNLARIN SANIRIM ONU BURADAN FİNANSE EDİP KURTARMAYA ÇALIŞIYORLAR.BURADAN DEVLETİN RESMİ KURUMLARINA SESLENİYORUM DERHAL DEMETİMLERİNİZİ YAPINIZ.KÜÇÜK FİRMALARIN DEVAMLI ENSESİNDESİNİZ.BURADA SİZİ KOPRKUTAN VE ÜSTÜNE GİTMENİZİ ENGELLEYEN NEDİR.

51
mehmet acar     E-mail :acaron1978@hotmail. com    Yorum tarihi : 03.06.2012 16:55:46

bende 11 mart 2012 de hattuşaya gittim ve oradaki satışların içinde buldum kendimi bize hemen yarım saat tanıtım yapıcaz dediler fakat tam 5 saat sürdü ben ne kadar saglıklı bir şekilde düşünüp öyle karar verelim desemde bugun son gün birdahaki gelişinizde bu kampanyadan yararlanamassınız sözleriyle bizi baskı altına aldılar biz almıcaz dedikce fiyatı indirdiler 26000 binden açtıkları rakamları 13000 bine kadar indiler tabi enb sonunda bizi kandırmayı başardılar senetleri imzaladık fakat mutluyduk çünkü bize anlatılan yer ve tarih çok iyiydi takii hediye tatili kullanmaya gelinceye kadar geldigimizin ertesi günü çok kötü şekilde dolandırılmıgımızı ögrendik çünkü bize sattıkları yer anlattıklarından çok farklıydı bize en güzel yer LONG A olarak söyledikleri yer enkötü yermiş ve beş para etmez ve şimdi napıcaz diye düşünüyoruz bence bu hattuşanın kandırdıgı bütün insanlar orada toplanıp tepkimizi gösternmeliyiz ve böyle bir düzenleme uygulandıgında mutlaka benide haberdar edin

52
Şadi şahin     E-mail :    Yorum tarihi : 22.05.2012 10:21:47

arkadaşlar bende hattuşa mağduruyum.█oyalama█ taktiği,█yalan█ söylem,aldatmaca tam bir DALLAS filmi.gelin şikayetlerinizi benim gibi http://basvuru.akim.akparti.org.tr/vatandas/ ve köşe yazarlarınıza iletin utalu@htgazete.com.tr ndogru@gazetevatan.com ugur.dundar@ugurdundar.com.tr emincolasan@sozcum.com güre belediyesi http://www.gure.bel.tr/?o=1&t=9 edremit belediyesi http://www.edremit.bel.tr/default.php?md=9f53e3d63a96c2d894b7dc0886fa1730 ŞADİ ŞAHİN

53
ali veli     E-mail :    Yorum tarihi : 22.05.2012 05:57:01

bu hattuşa termal denilen yere bizde davet edildik ne kadar dolandırıcı olduklarını kimse yanlış anlamasın ama en başından daha otele girmeden belli oldu hattuşayı o kadar çok övdü ki tanıtım elemanı kendi kendilerini ele veriyorlar neden derseniz bu kadar övünülen bir yeri neden devre mülk olarak satsın ki patron???fakat müthiş bir psikolojık baskı var hiç sakin kafa bırakmadan oldu bittiyle devre mülk satarak insanları dolandırıyorlar.ödeme imkanım yok dedikçe fiyatı aşağıya çekerek konuyu peşinata geitriyor bana ilk peşinat ne kadar verebilirsin diyor bende peşinat yok diyorum o zaman neden evet dediniz diyorlar o güler yüzlü tanıtım elemanlar birden beş karış surat oluyorlar.bende sanane dedim ister evet derim ister hayır derim ne dediğime sen karar veremezsin dedim baktım hiç cvb vermeden uzaklaştı.dikkat ettiğim başka bir husus var genellikle orta halli veya fabrika tarzı çalışan insanları davet ediyolar hiç avukat doktor öğretmen gibi kimseleri çağırmıyolar yani kandırabilecekleri insanları seçiyolar hepsi çakal olmuş bunların siz siz olun sakın devre mülk almayın neredeyse bende kanacaktım kananlara allah kolaylık versin.

54
Şadi ŞAHİN     E-mail :    Yorum tarihi : 21.05.2012 22:59:55

teşekürler.bende de hattuşa mağduruyum.aldatmaca diz boyu.varsa satın alacak zararına üyeliğimi sata bilirim.cevremid eaydınlatıyorum,meyda (köşe yazarları ağırlıklı)siyasilere kadar mail atıyorum

55
özgür tenekeci     E-mail :ozgurtenekeci@hotmail.com    Yorum tarihi : 23.04.2012 20:49:13

söylediklerinize aynen katılıyorum.insanları koyun gibi kamplara sokup binbir oyun ve düzenbazlıkla ceplerin boşaltmanın yolunu aradıkları bu düzene çomak sokmak için yapılacak ne varsa yapalım. bunu kimse ulusal basına duyuramıyormu? tv kanalları bu kandırmayı niye göz önüne serip bunların ipini pazara çıkarmıyor? bunlar dolandırıcı hemen hesap vermeliler...saygılar...

56
izmir     E-mail :lfs__7@hotmail.com    Yorum tarihi : 12.03.2012 21:10:11

ıob

57
Musa Bey     E-mail :lfs__7@hotmail.com    Yorum tarihi : 11.03.2012 17:05:20

Hattuşayagitmeyidüşünenlergitmesinlerpişmanolurlarbunlarşebekeler100lercegençöğrencileninsanlarıkandırıpolmıyanbişiyisatmayakalkışıyorlarBizidedavetettilerGittik1günkaldıkalmıyacagımızısöyledikdöndükdöndüktensonratelefonlarsusmadıkonaklamaücretiniödemedinizdedilerBunebiçimbedavatatilinşallahdevletbuşarlattanlaragerekencezayıverirlerBukonuyaelatmalarınıricaediyoruz

58
ahmet fehmi güllü     E-mail :ahmetfehmigullu@yahoo.com tr    Yorum tarihi : 02.02.2012 16:30:20

bizide tatil kazandınız diye iğrenç bir otobüsle balıkesire güreye e götürdüler bugüne mahsuz indirim kazandınız numarasıyla gürültülü bir ortamda baskıyla tuvalete kadar peşimizden ayrılmayarak her şeyi çok güzel göstereek 2000 tl peşin kredi kartından 18.000 senet imzlattılar uzun uğraşılar telefonlar sonrasında senedimizi iade ettiler ama 2000 tl yi iade etmediler ankara tüketici hakları mahkemesine dava açtık ödemek için senet yollayacaklarmış avukat ve diğer masraflar ne olacak hakkımızı helal etmiyoruz allaha havale etttik bunları

59
Sevda can     E-mail :    Yorum tarihi : 30.01.2012 15:05:02

Bir ay önce İzmir balçovada doldurduğumuz bir nket üzerine arandık bu şirketten. Güre de bu otelin tanıtımı için oraya otobüslerle gi,dileceğini, öğle yemeği ve farklı aktivitelerin olacağını söylediler. Ayrıca gelirsek, bir 2gece3 gün bir tatil kazanacağımızı. Bizim de ilgimizi çekti, en geç 11 de tekrra İzmir de olacağımız söylendi. Bebeğimizi kayınvalideme bırakıp gittik biraz değişiklik olması amacıyla. 2buçuk saat süren yol, oteldeki bir grubun çıkmasını bekledikleri için 4 saat sürdü. Arabada herkes saat hesabı yapmaya başladı. Kaçta gidilecek, ne kadar kalınacak ve ne zaman döünülr ki bu durumda diye. Yetkililer keszinlikle bilgi vermiyor. Nedenini daha sonr anladık. Oraya gidince bir barakaya sokup önce uyfduruk bir sunum yaptılar, sonra başınıza zaten hiç bir şeyden bilgisi olmayan laubali bir üniversite öğrencisi veriyorlar. O sizi sözde yemek salonunun olduğu başka bir barakaya götürüyor. yemekler gerçekten de uyduruk ve kötü. sonra tesisi gezdiriyorlar ki gerçekten de beğendik ve almayı düşünebilirdik ama gezi sonrasında sizi tekrar o barakaya sokup resmen esir alıyorlar ve bu tanıtım istediikleri sayıda satış yağpılıncaya kadar devam ediliyormuş. Normalde gece 2-3 de bitermiş. Bir araba bulup bizi otogara bırakmaları için artık tartışmaya başladık öyle, kesinlikle yardımcı olmuyorlar. Biz artık gerçekten de isyan ettiğimiz için 12 de artık bir araba kaldırdılar 3-4 aile için ve öyle gidebildik. Ve gece saat 3te evdeydik. Eğerki bu yalan dolanlarla insanları oraya sürükleyip satış yapmaya çalışıyorlarsa eminim ki sattıktan sonra daha da saygısız davranıyorlardır. Onun için Hattuşa benden kocaman bir eksi aldı , ama bu da zaten eminim pazarlama taktiği yalan dolan olan buranın sahibinin hiç umurunda değildir.

60
abdullah çelik     E-mail :    Yorum tarihi : 17.01.2012 21:52:26

evet bizede yanımıza bir genç katıldı 15.01.2012 tarihihde olan bu olayda bize teni açılan hattuşa diye adlandırılan bir termal otelden bhsedildi ve birgünlük tatil yararınız var dendi ve bizde gittik ama nelerle karşılaştık bi gittik bizi bir odaya aldılar ve saatlerce bekledik ondan sonra sandaviç verdiler yedik ve odaları gezdirmeye başladılar işleri devre mülk satmakmış bizide kandırdılar ama para vermedik 2 tane senet imzalattılar ve çok madur durumdayız ilgililer duysun şuna dur desinler artık biii yeter ya böyle insanlıkmı olur allah karetsin onları

61
sena sarı     E-mail :    Yorum tarihi : 26.12.2011 15:01:07

iğrenç bir yer

62
aslı uysal     E-mail :    Yorum tarihi : 07.12.2011 15:06:10

Öncelikle yazılanları okudum ve başıma gelen olayları tekrar yaşadım,fakat ben sözleşme imzaladıktan sonra 10 gün içinde notere 60 tl vererek tahahhütlü posta yoluyla gönderdim cevap geldi üyeliğim iptal edildi 200 tl verdiğim peşinatta tarafıma banka yoluyla gönderildi kurtuldum.Fakat tüketici derneğine sorduğumda sözleşmenin hattuşada yapılmasından dolayı iptal edilmeye bilirmiş verilmiş sadakam varmış kurtuldum herkese bu konuda kurtulmaları dileğinde bulunuyorum üyelik olmakla iş bitmiyor her yıl 100 dolar ve oraya gittimizde elk.su bizim ödeyeceğimizi söylediler bu mümkün değilne kadar ödeyeceğim korkusuyla yaşamaktansa başka yere tatile giderim daha iyi herkese bol şans

63
ali ergit     E-mail :aliergit@gmail.com    Yorum tarihi : 01.12.2011 12:48:06

çok madur durumdayız aldatıldık günlük kullanım haklarımız bir kurul toplatısıyla ellerimizden alındı ve şimdi kişi başı 20 TL. istiyorlar bu keyfi bize haber dahi verilmeden yapılan değişikliklere itirazımız var. oysa bize verilen vaadlerin hiç birinin yapılmadığını yavaş yavaş da ellerimizden alındığını görüyoruz.en kısa zamanda bu tesisden ayrılmayı düşünüyorum.yeni satın alacaklaraın bu hususlara dikkat etmelerini ve boş vaadlere kanmamalarını tavsiye ederim.imzalamadan evvel iyice sözleşmeyi okuyun..saygılarımla

64
ali ergit     E-mail :    Yorum tarihi : 01.12.2011 12:41:39

boş vaatlerle kandırıldığımızı bir sene sonra anladık şimdi giriş üçreti altında kişi başı 20.TL.istiyorlar..günübirlik kullanım için yani beş kişi için 100 TL. oysa bize tesisilerden günübirlik yararlanabileceğimiz söylenmişti beş kuruş ödemeden.. yıldatımızı ödüyoruz.elektrik su paralarınıda ödüyoruz ve girerken depozito adı altında 120.TL.daha ödüyoruz .14.000 TL de satın alırken ödedik yani inek gibi sağıyorlaar bizi.toplu halde yönetimi şikayet etmek istiyoruz..saygılarımızla

65
..............................     E-mail :    Yorum tarihi : 29.11.2011 00:02:55

şirket dolandırıcı şirket. İnsanları bir çekilde kandırıp paralarını alıyorlar ve taahhütlerini yerine getirmiyorlar. Otelin mevcut durumu üç yıldır aynı. iki havuz, kapalı havuzu ve ilk yapılan apart dairelerden başka bir şey yok. Güya Residans 5 yıl içinde bitirilecekti. Üç yıl geçmesine rağmen henüz residans ın inşaatına başlanılmış değil. Şirketin işin sonunu getirmesi mümkün görülmüyor. Bu yerleri kiralayarak insanların dolandırılmalarına çanak tutanlar da aslında cezalandırılmalı.

66
Gülten Önol     E-mail :    Yorum tarihi : 23.11.2011 10:42:44

yönetim hiçbir bildiri vermeden kendilerinin aldığı bir kararla günlük kullanım hakkımızı elimizden aldılar ve şimdi kişi başı 2o Tl. giriş ücreti istiyorlaryani aile başı 4 artı bir olarak sattıkları için 100 Tl. bize verilen vaadlerin yavaş yavaş elimizden alındığını görüyoruz..hatta 7 günlük konaklamamızı 5 güne indirdiler kontratta olmasına rağmen..ve ..ayrıca otele girdiğimizde 120 Tl.dopozito adı altında para alıyorlar ve yıllık yıldatımızı 150 Euro.. 5 gün için ödedik..ve 5 gün için 51 Tl. elektrik parası aldılar halbuki biz yalnız yemek pişirip buz dolabını kullandık yani soyuluyoruz.bu sene haziran ayında satın aldığımız hattuşa devre tatile çok pişman olmuş durumdayız.buraya yakın oturduğumuz için günlük bedava kullanım cazip gelmişti 5 gün için çok yüklü para istiyorlar satın aldığımız yüklü para haricinde.. hakkımızı kanuni yoldan aramaya ve madurlar olarak toplu olarak tepkimizi dile getirmek istiyoruz..bilhassa önemle duyurulur..

67
mehmet özçelik     E-mail :    Yorum tarihi : 15.11.2011 14:50:08

bende 1.5 yıl önce hattuşadan devre tatil aldım.12 ay hergün ücretsiz bütün sistemlerden yararlanacağımızı söylediler.bir buçuk yıldırda kullandım hafta sonları gittim.çokta memnundum.şimdi 5 bin kişiye satılınca alt yapı eksik kaldı yığılma oldu.lokma büyük geldi yutamadılar.kibrit kutusu gibi birkaç tesis yaptılar.onuda açamadılar.günübirlikçiler fazlalaşınca burayı paralı yapalım dediler 20 lira adam başı istiyorlar.tabiki tepkiler çığ gibi büyüyor.telefonlar .fakslar durmuyor.5 bin kişilik bir ordu var karşılarında dayanamazlar.bu kararlarını tekrar düzeltecekler.zaman birlik olma zamanı bastıralım üye olan arkadaşlar.yönetim kurulu kararı mesajla bildirilmez.imzalı kararı yazı ile bildirsinler.

68
s.b     E-mail :    Yorum tarihi : 14.11.2011 22:17:03

hattuşa tam bir dolandırıcılık için kurulmuş, tanıdıklarımada sattıkları devremülk için vaad edilen hiçbirşey doğru çıkmadı iade etmek istediklerinde ise 2000 tl ödemelisiniz öyle alırız dediler,aman sizde kazıklanmayın.

69
selami palan     E-mail :selamipalan2012@hotmail.com    Yorum tarihi : 10.09.2011 12:35:11

altınoluk gazetecileri olarak yorum ları degerlendırıp degerlendirmediğinizi bilmek isterdim.yoksa sizdemi bu işin içindesiniz.bizde bugun gidip alcaktık.ama bir tanıdığımız durdudu bizi iyide yapmıştır umarım sizlerde kurtulursunuz.burda anlatan kişilerin hepsi doğru.BİZ BUN LARA DÜŞMEDEN DURDUK.KİM DİKKAT ETCEK BU İŞE

70
sema ALBAYRAK     E-mail :    Yorum tarihi : 30.08.2011 11:01:50

DİGER VATANDAŞLAR GİBİ BİZDE AİLEMLE HEMEN HEMEN AYNI DURUMA DÜŞTÜK YETKİLİLERE SESLENİYORUM BUNA BİR DUR DESİNLER İKTİDARDAKİ LER YOLSUZLUKLARA SON DEYİP DURUYORLAR İŞTE ORTADA HAKSIZ KAZANÇ VE YOLSUZLUK

71
ERKAN YERSİZ     E-mail :    Yorum tarihi : 15.08.2011 12:50:51

SAYGIDEĞER KÖRFEZ HALKI VE DİĞER HATTUŞA TERMAL ÜYELERİ BU FİRMAYLA KESİNLİKLE ARANIZDA BİR ALIŞVERİŞ VARSA HEMEN CAYIN BUNLAR BİR TİTAN GİBİ MİLLETİ KANDIRMAKTAN BAŞKA BİR ŞEY YAPMIYORLAR RESMEN Bİ UMUT TACİRLİĞİ SÖZ KONUSU BUNLARIN 4-5 ADET DEĞİŞİK ŞİRKETİ VAR VE HET TÜRLÜ ŞEYİ DÖNDÜRÜYORLAR TOK İDA TERMAL YOK RİSUS YOK HATTUŞA YOK TTP YOK ÜNİVERSAL DAHA NİCELERİ LÜTFEN PARANIZI BOŞ VAADLERE KAPTIRMAYINIZ LÜTFEN ................

72
Gökhan ŞENÇELİK     E-mail :gokhansencelik@gmail.com    Yorum tarihi : 08.08.2011 18:48:27

HATTUŞANIN YAPTIĞI SÖZLEŞMELERİ İMZALADIKTAN 7 GÜN SONRA --- "TÜK-DER" TÜKETİCİ DERNEĞİNE BAŞVURDUK MAĞDURİYETİMİZİ ANLATTIK... 14 HAZİRAN ÜYE OLDUK 20 HAZİRAN 2011 DE İPTAL ETTİK. "TÜKETİCİ DERNEĞİ DÜZENLEDİ" VE ADLİYE YE DE DAVA AÇILDI TÜKETİCİ BAŞKANLIĞI NA ARKADAŞLAR---- BİZ KURTARDIK DAVA AÇAN HERKES KURTARIYOR. SÜRESİ 3 SENE GEÇSE BİLE ÇÜNKÜ PSİKOLOJİK OLARAK YAPTIKLARI OLAYLARDA EN AZ 5 AYRI KANUNEN DOLANDIRICILIK VAR. 1- KAPIDAN SATIŞ DEĞİL DİYORLAR...... "KANUNEN KAPIDAN SATIŞTIR" 2- BİR MİKTAR PARA ALIYORLAR İLK TAKSİT OLSUN DİYE...... 10 GÜN İÇERİSİNDE PARA ALMALARI KANUNEN YASAK ( TÜK.KORUMA KANU. 6. MADDE) 3- KENDİ HAZIRLADIKLARI SÖZLEŞMELERİ İMZALATIYORLAR.... KANUNEN YASAK İKİ TARAFIN SÖZLEŞME MÜZAKERE İLE OLUR. 4- CAYMA HAKKI NI KANUNEN YAZIYORLAR SONRA KENDİ KELİMELERİNİ EKLEYEREK İPTAL EDEMEZSİNİZ DİYORLAR

73
Gulsebahar     E-mail :gulsebahar@hotmail.com    Yorum tarihi : 27.07.2011 23:33:39

aynı olaylar benimde başıma geldi. Çete gibi çalışıyorlar. İnanlılmaz bir stış tekniği var. Yüzlerce ögrenci genç resmen eğitilmişler. bende 200 TL paşin verip 10,000 TL senet imzaladım. Ertesi gün internetteki haberleri okuyup itiraz etmeye gittiğimde tehdit ettiler beni. Zorla senedimi aldım ama para iadem yapılmadı. Yetkililerin bu işten çokarımı varki böyle bir çeteye göz tumuyorlar

74
gulse bahar     E-mail :gulsebahar@hotmail.com    Yorum tarihi : 27.07.2011 23:27:57

aynı olaylar benimde başıma geldi. Çete gibi çalışıyorlar. İnanlılmaz bir stış tekniği var. Yüzlerce ögrenci genç resmen eğitilmişler. bende 200 TL paşin verip 10,000 TL senet imzaladım. Ertesi gün internetteki haberleri okuyup itiraz etmeye gittiğimde tehdit ettiler beni. Zorla senedimi aldım ama para iadem yapılmadı. Yetkililerin bu işten çokarımı varki böyle bir çeteye göz tumuyorlar

75
gulse bahar     E-mail :gulsebahar@hotmail.com    Yorum tarihi : 27.07.2011 23:27:36

aynı olaylar benimde başıma geldi. Çete gibi çalışıyorlar. İnanlılmaz bir stış tekniği var. Yüzlerce ögrenci genç resmen eğitilmişler. bende 200 TL paşin verip 10,000 TL senet imzaladım. Ertesi gün internetteki haberleri okuyup itiraz etmeye gittiğimde tehdit ettiler beni. Zorla senedimi aldım ama para iadem yapılmadı. Yetkililerin bu işten çokarımı varki böyle bir çeteye göz yumurlar

76
NECDET PORTAKAL     E-mail :    Yorum tarihi : 23.05.2011 19:48:10

ANKARA ayaş DA devre tatil sistemi gerçekleştiriyor.m.a.d burada genel müdür ve danışman konumunda... Vatandaşlara yazık oluyor.KİMSE DURDURAMAZ KANUNLAR DAHİL SİZLER BU CESUR HAREKETİNİZDEN DOLAYI KUTLUYORUM.

77
NECDET PORTAKAL     E-mail :    Yorum tarihi : 22.05.2011 17:27:53

BUNLAR AZ BİLE ANKARA 15 ASLİYE CEZA 2010/102 DOSYA İLE ŞİKAYETCI OLDUM.MAALESEF KANUNLAR BU ARKADAŞA İŞLEMİYOR.ORTADAKİ BUHARLAŞAN PARA 60 TRİLYON OLDUĞU ZAMAN SİSTEM İŞLEMİYOR BENİM CEPIM 0532 2372719 TEL:0312 3225542 ARARSANIZ PAYLAŞIRIM SİZİNLE

78
Yasemin O.     E-mail :yaseminorak@hotmail.com    Yorum tarihi : 21.04.2011 23:52:57

Walla, önümüzdeki cumartesi günü için bende 2 yaşındaki oğlum ve eşim ile belirtilen ve kazanılan tatil için belgeleri almaya Güre ye gidicem. Daha doğrusu gitme kararı almıştım ama burada ve diğer sitelerde hattuşa ile ilgili yazılanları okuduğum için şu anda vazgeçtim. Teşekkür ederim. Bir tane iyi bi şey okusaydım bi şans verirdim belki ama maalesef hiç bir sitede hattuşa ile ilgili süper bişi yazmadı. Sanırım Allah ın sevilen kullarından biriyim. Sayenizde kurtuldum. Şimdiden teşekkürler.

79
Z. KILIÇ editör     E-mail :    Yorum tarihi : 25.08.2010 02:01:57

Abdiciğim öncelikle gazetemize verdiğin destek ve teveccühe teşekkür ederim wwwçaltinolukgazetesi.om kesinlikle haklı davasını haksızlığa getirmek istemiyor ve aksi ispatlanıncaya kadar bu firmanın ve sahiplerinin Ş..SİZ olarak nitelendirilmesini lutfedersen istemiyor ama inan bana bu davamızın sonuna kadar arkasında olacağız ve insanların kandırılmasına daha fazla izin vermeyecek kararları alıncaya kadar hukuki yollara baş vurmaya devam ediyoruz onlar bize tetikçileri ile saldırsalarda biz hukukun üstünlüğüne inanıyoruz tekrar teşekkürler lütfen bizi izlemeye ve yorumlamaya devam edin...

80